"Un home desproveït del seu parlar, i això vol dir del seu pensar, no és res. És com un caragol buit sense closca, o una ganiveta sense fulla ni mànec, o com un desert sense arena ni pedra". Sic isti nostri sunt (Cosme Aguiló)

"Jo estim totes les terres i em sent entre germans amb gent de totes les nacions, races, religions i opinions, i crec que el motiu és que estim tant Mallorca. El meu amor a la meva terra em fa comprendre l'amor d'un castellà a Castella, d'un irlandès a Irlanda, d'un indi a l'Índia". Joan Mascaró Fornés, el guia espiritual mallorquí dels Beatles


diumenge, 24 de març del 2013

La caiguda de l'imperi romà



No us podeu perdre aquesta obra de teatre d'una companyia mallorquina: La caiguda de l'imperi romà. És excel·lent i no entec per què té tan poca difusió. És una reflexió sobre l'actual sagnant crisi que ho està arrasant tot. Així ho sintetitza la sinopsi de l'obra: Som com els bàrbars que derrotaren l'Imperi Romà? La vida ens converteix en salvatges? Hem d'entrar a la roda paranoica de l'existència per sobreviure? Paga la pena sobreviure per morir un poc cada dia? Però en aquesta història no tot el que sembla ser, és. Aquí teniu més informació de l'obra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada