"Un home desproveït del seu parlar, i això vol dir del seu pensar, no és res. És com un caragol buit sense closca, o una ganiveta sense fulla ni mànec, o com un desert sense arena ni pedra". Sic isti nostri sunt (Cosme Aguiló)

"Jo estim totes les terres i em sent entre germans amb gent de totes les nacions, races, religions i opinions, i crec que el motiu és que estim tant Mallorca. El meu amor a la meva terra em fa comprendre l'amor d'un castellà a Castella, d'un irlandès a Irlanda, d'un indi a l'Índia". Joan Mascaró Fornés, el guia espiritual mallorquí dels Beatles


dimecres, 2 de maig del 2012

Llenguatge i religions

Sacalalengua - Religiones 25 nov 2009 Qué palabras usamos cuando hablamos de Dios. Católicos, musulmanes, judios, anglicanos, budistas, hinduistas y también no creyentes y ateos, nos hablan en su propio lenguaje acerca de lo divino. Juanjo de la Iglesia nos demuestra que el tema no sólo le interesa a causa de su apellido.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada